عشق

-عشقم؟

+جون دلم؟

-ی چی بگم دعوام نمیکنی خانوم؟

+ن عزیزم بگو

-میشه بوست کنم؟

+برا چی؟تو ک همیشه بوم میکنی...

-میتونم مزشو امتحان کنم؟

+مزه ی چی؟؟؟؟؟

-مزه لبات عشقم...خیلی خوشرنگ شده...

+اوهوم برو بخور ببین چ مزه ایه...

-کجا برم؟؟تو ک اینجا هسی...از تو میچشم...

+تو اتاقم عزیزم برو امتحان کن...

-میدونسی خیلی مسخره ای خانومم؟

+مسخره چرا عاخه؟گفتی دوس داری امتحانش کنی...گفتم برو بخور..

-عه اینطوریاس؟

+اره اینطوریاس...

-الان بت نشون میدم...

+نشون بده من چشم انتظااارم...

 

بهش نزدیک میشه....

میره جلو...

اون میره عقب...

بهش بیشتر نزدیک میشه تا میچسبه ب دیوار....

اونم خودشو میچسبونه بهش...

دستشو میبره دور کمرش و میچسبونتش ب خودش....

اروم لبشو میبوسه....

سرش رو میبره زیر گردنش و ی بوسه میزنه....

 

+وااااای چرا اینجوری میکنی دیوونه....

-خو خودد گفتی نشون بده منتظرم...

+دلت کتک موخاد نه؟؟؟

-اله عخشم تو فقد منو بزن..جون میده منو بگیری زیر کتک....

+عجبااااااااا مسخرهههههههه....

-ببخشی خانومم ببخشی...

+تکرار نشه فمیدی؟؟؟

-چشم حتمااااااااا

+بیشور...

-مرسی عزیزم ب خودت رفتم...

+بایدم بری ....تا کسی بت حرف زد...زبون داشته باشی...جواب بدی...

-بعله یکی مثه توووو...

+ای خودااااااااااااااا تو فقد منا حرص بدهههههه....

-ببخشی ببخشی



نظرات شما عزیزان:

Mɪƨƨ.Sʌɾʌ
ساعت20:02---19 تير 1395
خخخ عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.