نمیخوامممممممم

نمی خوامممممممممممممممممممممم

لعنت به این زندگی

 لعنت به من

 لعنت به من

 خدایا نمی خوام زنده باشم

 خدایا همه تنهام گذاشتن .

 تو یکی دیگه تنهام نذار

 خدایا بشنو صدامو        خدایا تو یکی گریه هامو باور کن

خدایا من که دستم به جایی نمیرسه

 خدایا از دست من که کاری بر نمیاد  ..... خدایا تو به داده دله من برس 

 خدااااااااااااااا دلم خونه . . . . دلم خونه .... خدا  دیگه تحمل ندارم  ..... به دادم برس

 خدایا کمکم کن         کمکم کن            کمکم کن 

 خدایا کی جواب اشکامو میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 لعنت به دنیات خداااااااااااااااااااااااا

 خدایا این حقم نبود  ......................

 خدایا این حقم نبود ...................

 لعنت ...........

 لعنت  .........

 لعنت.....

 

 لعنت..




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.