چقدر سخته...

 

چقدر سخته صدای خنده های عشقتو بشنوی

 

و ذره ذره آب بشی وبعد آروم زیرلب بگی:

 

"مهتاب من!

 

کنار اونی که باور داشتی ستاره ی خوشبختیته،خوشبختی؟

 

من که اینجا توی مرداب عشقت گرفتار شدم!

 

هرچی دست وپا میزنم تا خودمو از دست عشقت رها کنم...

 

یاد تو از دلم بیرون نمیره ومن بیشتر تو مرداب فرو میرم!

 

اینن قدر پایین وپایین تر میرم تا عشقت همه ی وجودمو در بر بگیره و...

 

نم نم جسم بی ارزشمو رها کنم و به آسمونا پر بکشم!

 

شاید اون بالا میون ابرا...کمی احساس آرامش کنم!

 

میدونی چرا؟

 

چون تو نزدیکمی مهتاب من!.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.